Totul despre relatiile publice. Editia a II-a/Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg

Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai recente tendinte ale comunicarii, a doua editie a lucrarii integreaza regulile fundamentale ale practicii cu sistemele de comunicatie din ce in ce mai performante. Tehnicile si strategiile utilizate cu succes sunt ilustrate prin studii de caz in fiecare capitol si analizate printr-o permanenta raportare la realitatile lumii globalizate. Lucrare de referinta in literatura de specialitate ce reuneste elementele necesare desfasurarii unei activitati profesioniste, Totul despre relatiile publice se adreseaza practicienilor si studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice. Cuprins: Originea si evolutia relatiilor publice; Tendinte in relatiile publice; Cercetarea. Planificare, procese si tehnici; Publicurile si opinia publica; Argumente teoretice in sprijinul relatiilor publice; Relatiile publice si legislatia; Etica si responsabilitatile in relatiile publice; Relatiile publice si legislatia; Managementul strategic in practica relatiilor publice; Canale de comunicare si media; Tactici si tehnici; Campaniile de relatii publice; Crize.

SKU: af9bd844-ed06-42b1-a139-eb1340663488 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Totul despre relatiile publice. Editia a II-a/Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg

Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai recente tendinte ale comunicarii, a doua editie a lucrarii integreaza regulile fundamentale ale practicii cu sistemele de comunicatie din ce in ce mai performante. Tehnicile si strategiile utilizate cu succes sunt ilustrate prin studii de caz in fiecare capitol si analizate printr-o permanenta raportare la realitatile lumii globalizate. Lucrare de referinta in literatura de specialitate ce reuneste elementele necesare desfasurarii unei activitati profesioniste, Totul despre relatiile publice se adreseaza practicienilor si studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice. Cuprins: Originea si evolutia relatiilor publice; Tendinte in relatiile publice; Cercetarea. Planificare, procese si tehnici; Publicurile si opinia publica; Argumente teoretice in sprijinul relatiilor publice; Relatiile publice si legislatia; Etica si responsabilitatile in relatiile publice; Relatiile publice si legislatia; Managementul strategic in practica relatiilor publice; Canale de comunicare si media; Tactici si tehnici; Campaniile de relatii publice; Crize.

Aici Online Totul despre relatiile publice. Editia a II-a/Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Garanție produse:

Garanție în funcție de producător.

Retur Totul despre relatiile publice. Editia a II-a/Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand