Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop/Tony Hsieh

In Cum sa livrezi fericire , Tony Hsieh , CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.  Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.  Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.  Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.  Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.  Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.  Cauta sa schimbi lumea.  A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi“, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.  

SKU: af0156af-5a73-474d-9a1f-aae817265022 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop/Tony Hsieh

In Cum sa livrezi fericire , Tony Hsieh , CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.  Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.  Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.  Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.  Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.  Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.  Cauta sa schimbi lumea.  A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani. Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi“, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.  

Aici Online Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop/Tony Hsieh

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare

Livrare în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

Garanție produse:

Garanție în funcție de producător.

Retur Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop/Tony Hsieh

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand