Vanzari si marketing
Afișez toate cele 56 de rezultate
-
Clientii nu-mi dau pace/Shelle Rose Charvet
Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul…Catre Magazin -
Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/Mark W. Schaefer
in ziua de astazi, retelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, invatare si descoperire a produselor si serviciilor. Cartea pe care ACT si Politon o propune, Retelele de…Catre Magazin -
Asa…Si’! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta/Mark Magnacca
Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca esti angajat sau angajator, parinte sau discipol, lider sau manager. Si degeaba crezi…Catre Magazin -
Fake news, hateri și cyberbullying. Cui servesc si cum sa te feresti/Mauro Munafo
Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicatiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta si explica fenomene digitale din sfera stirilor false sau a practicilor aparute odata…Catre Magazin -
Ai grija de clientii tai.10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor/Lauren Anderson, Shawn Doyle
Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul…Catre Magazin -
Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti/Guy Kawasaki
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki , nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in…Catre Magazin -
Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi/Guy Kawasaki
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea Reguli pentru revolutionari iti…Catre Magazin -
Puterea intrebarilor. Dezvolta-ti relatiile, incheie afaceri profitabile si mareste-ti influenta asupra celorlalti/Andrew Sobel, Jerold Panas
Aceasta carte face parte din colectia Comunicare a editurii Amsta . Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti…Catre Magazin -
Marketingul Motivational/Robert Imbriale
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert…Catre Magazin -
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale/Ron Kaufman
Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel…Catre Magazin -
Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica. Editia a II-a/Seth Godin
Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre…Catre Magazin -
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari/Stephan Schiffman
„In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa…Catre Magazin -
Marketingul inovatiilor in retail/Adina Saniuta
Lucrarea "Marketingul Inovatiilor in Retail" evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a…Catre Magazin -
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari/Stephan Schiffman
25 de miscari inspirate pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari ! Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te…Catre Magazin -
Cum sa vinzi orice oricui. Tehnicile lui Joe Girard de multiplicare garantata a vanzarilor. Editia a III-a/Joe Girard
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.…Catre Magazin -
Povesti nemuritoare de vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania/Adrian Cioroianu
O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile - fie…Catre Magazin -
Clienti forever! Lasa clientii sa iti construiasca afacerea/Doug Carter, Jenni Green
Exista o veche zicala care zice: Nu conteaza ceea ce faci, ci pe cine cunosti. Principiile Clientii Forever! te vor ajuta sa intelegi ca nu conteaza pe cine cunosti, ci…Catre Magazin -
The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc/Toni Hsieh, Zappos
Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire De la angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New…Catre Magazin -
Vaca mov. Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile/Seth Godin
Vaca Mov / Purple Cow de Seth Godin este o carte al carei titlu te duce mai degraba cu gandul la un anumit brand de ciocolata decat la marketing. Cu…Catre Magazin -
Secretele marketingului pe instagram. Raspunsurile de care ai nevoie pentru un marketing eficient pe instagram/Ionut Tuta
Daca te-ai saturat de teste esuate pe Instagram si vrei mai multi urmaritori activi cu care sa dezvolti o super comunitate atunci esti in locul potrivit. Pentru ca am scris…Catre Magazin -
Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & noua Filocalie/Gheorghita Dinu
Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile (modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni…Catre Magazin -
Curs de vanzari. Cum sa vinzi orice oricui/Zig Ziglar
"Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din…Catre Magazin -
Post Corona. De la criza la oportunitate/Scott Galloway
"Pandemia de COVID-19 a transformat dormitoarele in birouri, i-a atatat pe cei tineri impotriva celor batrani si a adancit prapastia dintre bogati si saraci, dintre rosii si albastri, purtatorii de…Catre Magazin -
Speranta nu e o strategie. Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari/Rick Page
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele…Catre Magazin -
Cand cumparatorul spune Nu. Strategii esentiale pentru a realiza o vanzare/Tom Hopkins, Ben Katt
Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale.…Catre Magazin -
Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? Cum sa transformi aceste resurse digitale in avantaje pentru brandul tau/Cristian China-Birta Chinezu
Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu…Catre Magazin -
Ghid complet de prospectare eficienta a pietei/Bob Burg
Datorita acestui ghid complet de prospectare EFICIENTA a pietei, nenumarati oameni nu au mai avut niciodata nevoie sa-si puna cea mai infricosatoare intrebare: "Pe cine sa mai abordez acum, cand…Catre Magazin -
Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate/Sorin Tranca
9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca: „Cand nu‑ti vine ideea, esti pe-aproape.“ „Doar unu la suta din ideile tale conteaza.“ „Un copywriter bun stie cand nu trebuie…Catre Magazin -
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)/Delia Cristina Balaban
„ Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiantalnit pana in…Catre Magazin -
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi/Seth Godin
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online,…Catre Magazin -
Hackingul cresterii economice/Sean Ellis, Morgan Brown
Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului…Catre Magazin -
Publi-Cetatea. Branduri de poveste/Florin Dumitrescu
Aceasta carte are doua parti: Publi-Cetatea si Branduri de poveste. In prima parte, am adunat mai multe articole publicate in presa culturala si economica, pe teme de publicitate, branding, marketing…Catre Magazin -
Excelenta in vanzari/Todd Duncan
Daca lucrezi in vanzari, stii foarte bine care sunt provocarile cu care te confrunti: schimbarile radicale si dese din mediul de afaceri, efectele crizei din ultimii ani, concurenta efectiv acerba…Catre Magazin -
Manual practic pentru politicieni si functionari publici/Elena Chirita
"Analfabetii secolului XXI nu vor fi cei care nu stiu sa scrie si sa citeasca, ci aceia care nu pot invata, dezvata si reinvata."- Herbert Gerjouy Dupa ce am citit…Catre Magazin -
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop/Tony Hsieh
In Cum sa livrezi fericire , Tony Hsieh , CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme…Catre Magazin -
Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu/Byron Sharp
Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar pentru ca este scrisa de…Catre Magazin -
Lansarea. Formula secreta a unui milionar pe internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ti dezvolta afacerea pe care o iubesti si a trai viata pe care o visezi/Jeff Walker
Lansarea (Launch), de Jeff Walker, titlu disponibil in portofoliul ACT si Politon, explica formula de succes pentru lansarea unei afaceri in mediul online, care sa vanda un produs sau un…Catre Magazin -
Haos. Nasterea unei noi stiinte/James Gleick
HAOS prezinta unei generatii noi de cititori teoria haosului, una dintre cele mai importante inovatii in cunoasterea stiintifica din epoca noastra. De la Efectul Fluturelui descoperit de Edward Lorenz pana…Catre Magazin -
Small Data. Indicii marunte care scot la iveala trenduri in masa/Martin Lindstrom
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire. Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla…Catre Magazin -
Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu/Gary Vaynerchuk
In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului. in Cum sa dai lovitura, explica…Catre Magazin -
Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile/Oren Klaff
Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau chiar sa negociezi un salariu mai mare, lucrarea de fata va transforma…Catre Magazin -
Branding de tara. Romania/Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa
„Brandingul de tara“ se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior. Cu cateva exceptii notabile,…Catre Magazin -
Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci!/Ram Charan
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu…Catre Magazin -
Pachet Succes in vanzari/***
Pachetul contine volumele: 1)Curs de vanzari :Intr-un format succint si compact, cartea lui Zig Zaglar contine metode de persuasiune eficiente si etice, care va vor veni in ajutor indiferent de…Catre Magazin -
Wise Guy. Lectii dintr-o viata/Guy Kawasaky
Guy Kawasaki a fost o prezenta constanta in lumea tehnologiei inca de cand facea parte din echipa Macintosh a Apple, in anii 1980. Este celebru pentru invatamintele sale din sfera…Catre Magazin -
Primul an de marketing/Petre Barbu
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al…Catre Magazin -
Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste/Liviu David
De ce sa ii citim cartea? Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange. Plus ca este…Catre Magazin -
Arta vanzarii/Zig Ziglar
O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind,…Catre Magazin -
Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii?/Simone Milasas
Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. "Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric. Ci inseamna a intelege ca alegerile…Catre Magazin -
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor/Raluca-Giorgiana Chivu (Popa)
Lucrarea de cercetare avand titlul „ Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor ” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului…Catre Magazin -
De la vanzator la om de vanzari/Calinescu Sorin
Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci…Catre Magazin -
Practica. Livreaza munca creativa/Seth Godin
Munca creativa nu ofera nicio garantie. Dar exista un tipar care arata cine va avea succes si cine nu. Cea mai sigura cale de a evolua este sa te dedici…Catre Magazin -
Clienti pe viata. Cum sa transformi cumparatorul ocazional intr-un client pe viata/Carl Sewell, Paul B. Brown
Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell…Catre Magazin -
Romana pentru afaceri/Ileana Constantinescu
Romana pentru afaceri/Ileana Constantinescu Aici Online Romana pentru afaceri/Ileana Constantinescu Plata produse Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs. Plata cu cardul de credit Plata…Catre Magazin -
Experienta Apple. Secretele construirii unei relatii pe termen lung cu clientii/Carmine Gallo
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se…Catre Magazin